Povratak Kući


Pozdrav iz Sheffielda. AW HQ.

Nadam se da ste svi dobro i spremni za veliki praznični vikend. Kažu mi da će biti toplo i sunčano.
Prošli tjedan bio sam u Španjolskoj s Tonijem i AWArtisan timom - i vrućina je bila aktivna na više načina.. ako ste propustili, možete nadoknaditi ovdje.

Imamo dva glavna ogranka AW poslovanja u UK. Naša proizvodna jedinica Aromatics i distribucijsko skladište Ancient Wisdom. Teško je biti na dva mjesta u isto vrijeme, koliko god bih želio biti.
Posjetio sam skladište Ancient Wisdom i pozdravio sve u ponedjeljak.. pogledao tamo obnovljeni Showroom.. i bio sam potpuno oduševljen onime što su momci tamo postigli. Možda sam pristran, ali taj izložbeni prostor je sjajan, kao da su sav trud i kreativnost svih u AW-u sabrani i izloženi na jednom mjestu. Osjećao sam snažnu mješavinu ponosa i uzbuđenja. Čini se da su kupci koji su ga nedavno posjetili impresionirani. U posljednje vrijeme dobivam stvarno dobre kritike.


U nedjelju sam u Malagi ostavio svoj unajmljeni automobil na mjestu koje koristim ovih dana, gdje je sve bez stresa (bez sumnjivih trikova). Evo savjeta..Malagacar.com - toplo ih preporučujem ako trebate unajmiti automobil u okolici. Nalazi se izvan zračne luke, ali kratka vožnja minibusom do terminala s velikog skladišta u blizini i ljubaznih ljudi koji su uslužni. Letio sam Ryanairovim letom za Manchester zajedno s grupama mamurnih momačkih i djevojačkih zabava koje su se vraćale kući. Zračna luka Manchester nije bila previše stresna, iako je 7c bilo malo šokantno za mene nakon 3 mjeseca u tropskim usponima. Ali uživao sam u ugodnoj vožnji kući preko prolaza Snake Pass do Sheffielda.


Napokon kod kuće.

Proveo sam veći dio ovog tjedna u AW-Aromaticsu s timom koji je pregledavao nove proizvode u procesu.. Kao i uvijek, spremaju se sjajne stvari.. strogo tajno u ovoj fazi, ali vrlo uzbudljivo...
Naše dizajnerice Sandra i Emily su u potpunosti na tome - kreativnost i ideje izlijevaju se poput čarobne fontane. Robna marka Hop Hare, koju je osmislila i razvila Sandra..    lijepo napreduje.

Ostali artikli iz Indije su stigli i vratili se na zalihe... Indijski proizvodi doživljavaju masovni preporod ovih dana... Vjerujem da u AW imamo najbolji izbor i cijene.. posebno tamjana.

Uskoro se događa...

Dan Očeva u UK se brzo približava... Ovdje imamo dobar izbor da vas inspiriramo.
Također imamo veliku zalihu Buddha artikala koji stižu... uskoro je Dan Bude... pa bismo trebali razmisliti o ovome.

Navodno je uskoro Međunarodni dan Bombi za Kupanje...

Čuvajte se.. više ažuriranja sljedeći ponedjeljak.
David

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga