Kraj. Sljedeće! 


Pozdrav iz zračne luke Kopenhagen Kastrup, Danska.

Na putu sam prema Španjolskoj, putujući prema UK. Ali odlučio sam svratiti na jedan dan da vidim svog prijatelja Allena (malo ludog, ali briljantnog danskog izumitelja i stručnjaka za patentno pravo), bio mu je rođendan pa smo ručali i kasnije igrali šah u hotelskom baru. Opet me pobijedio. Ali sprijateljili smo se s tim vrlo prijateljskim Dancima koji su došli gledati.

Prošlog sam vam tjedna govorio kako se snovi mogu ostvariti, s Balija u Indoneziji. Ako ste propustili, možete nadoknaditi ovdje.

Iz zračne luke Denpasar uzeo sam let Thai Airwaysa za Bangkok. Zatim sam proveo pet sati radeći u tranzitu, a zatim ponoćni let za Kopenhagen u vrlo starom škripavom Boeingu 777.
Vrlo čudno iskustvo, većina mojih kolega kupaca izgledala je kao veteranska tajlandska verzija likova iz serije "Breaking Bad". Jedan stari, neuredni tip pokušao mi je mislim prodati nešto. Na putu do toaleta zaustavio se pored mene mrmljajući nešto i pokazujući mi male omotnice... Ne, hvala, i blago sam ga potaknuo da nastavi.
Kasnije u imigraciji izgledali su kao skupina umirovljenih mafijaša, čuo sam kako su jednog tipa s dugom kosom zalizanom unatrag, Gucci torbom i zlatnim lancem ispitivali o tome što radi u Danskoj. Odmor rekao je (neuvjerljivo sam pomislio), koliko dugo ćeš ostati? Oh, (sliježe ramenima) hm 7 dana... zašto tako kratko? Na sekundu je izgledao pomalo izgubljen tražeći odgovor.. onda se počeo smijati, i udario rukom o pult ..tvoja zemlja haha.. jako je skupa! Da, gospodine, rekao je imigracijski službenik i udario mu pečat u putovnicu.

Ustajanje u 5 ujutro i kratka šetnja od hotela u zračnoj luci do terminala 2, ovo je zračna luka s vrlo malim stresom. Moj dojam.. mirno, tiho, umjetnički, slabo osvjetljenje vrlo organizirano. Praktično nema redova i ljubazni ljudi.


Sljedeća postaja je Španjolska, gdje moram sustići Tonija i ekipu, nastavljam pisati ovo ranojutarnjim letom norveškog zrakoplova za Malagu.

Posljednje dane na Baliju proveo sam boreći se s našim užasnim problemima s opskrbnim linijama. Težak je to posao, imali smo nekoliko sastanaka s dobavljačima koji su mi svi rekli isto, manjak obrtnika. Čini se da ni povećanje cijena ne utječe puno. Ugovori pomažu jer stvaraju dugoročno sigurnija radna mjesta, pa potpisujemo još nekoliko... Ringo i Bondhan, naši dečki tamo daju sve od sebe. Ali bojim se za budućnost indonezijskih rukotvorina.

U svakom slučaju, imali smo riblji obrok u blizini zračne luke gdje sam im održao ohrabrujući govor.. i smislili smo neke ideje.. pozdravili se, a nakon toga su me odbacili do zračne luke.


Ringo, Bondhan i Debbie, voditeljica našeg AW-Advantage ureda.

Dakle, to je to. KRAJ...  Na kraju sam "kupovnog putovanja" u proljeće 2024. Počeo sam kada sam napustio svoj dom u Španjolskoj 8. siječnja... i otputovao na Bali, nakon Indije, zatim Nepal i dalje u Kinu. Zatim natrag na Bali i sada 103 dana kasnije puni krug nazad u Španjolsku...

Dio puta proputovao sam s Tonijem (naš čovjek u Španjolskoj), Jamesom iz UK, Coco (moja supruga i naš agent za Kinu), Tomasom, Peterom (iz Slovačke) i Raulom. Bila je to velika nevjerojatna avantura. Hvala vam što ste dio toga, vaše su ideje i prijedlozi uvijek dragocjeni.

Imamo 847 novih proizvoda u pripremi, sklopili smo puno novih dobavljača u Indiji i Nepalu i vjerojatno stvorili poslove za stotine obrtnika. Jako sam uzbuđen zbog nekoliko linija koje dolaze - većina posla u pozadini je obavljena i još uvijek se obavlja, a četiri dizajnera su zauzeta izradom ambalaže i dodavanjem detalja... Stoga sam prilično siguran da će neki od tih proizvoda biti odlični za vaše kupce i pridonijeti značajnom rastu vašeg poslovanja.

Dakle, to je epski KRAJ.. a svaki kraj je novi početak.. krug života se nastavlja...  Slijedi.. uskoro u skladište.

Mnoštvo proizvoda s prethodnih putovanja i iz naše tvornice Aromatics slijeće gotovo svaki tjedan. Prošlog tjedna imali smo velike pošiljke iz Indije i Balija.. tako da je puno proizvoda koji se brzo prodaju ponovno na zalihama.
Čini se da su Kristalne kugle ponovno u modi.. brzo se rasprodaju. Također, sve što je u vezi s dragim kamenjem je vrlo uzbuđujuće... Možda je to: Feel the Power of the Gems Start to Cleanse...U trendu na TikToku.. jeste li vidjeli?

Upravo slijećem u Malagu.. pa vam želim lijep tjedan...
Hvala još jednom na podršci.
I zapamtite... nikad nije kraj... VIŠE vijesti sljedeći tjedan!


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga