Konačno Nepal / Coco je Stigla


Pozdrav iz Katmandua, Nepal

Da, Toni i ja smo upravo stigli u Nepal. Prošlog tjedna pričao sam vam o našem užurbanom putovanju po Indiji koje je završilo odmorom u Goi. Ako ste propustili, možete nadoknaditi ovdje.

Prije Goe proveli smo četiri užurbana dana u Jaipuru, poznatom kao ružičasti grad. Poznat je po tome što je dio ture Zlatnog trokuta (Delhi, Agra, Jaipur) i ima mnogo kultnih mjesta za vidjeti. Nažalost, Toni je žrtvovao lokacije Jaipura za posjete tvornicama i izložbenim salonima jer je Jaipur također glavno središte rukotvorina i tekstila u Indiji. Imamo tri postojeća dobavljača u ovom ogromnom užurbanom gradu i nakon posjeta krenuli smo u otkrivanje novih dobavljača...


Tekstil s blok printom poznat je u Jaipuru

Prošle godine na odmoru na Kreti kupio sam lijepu košulju s blok printom u modernom butiku u Chaniji. Slučajno sam je nosio u Jaipuru i jedan mi je dobavljač rekao da se košulja proizvodi u gradu. Provjerio sam etiketu i stvarno je pisalo da je proizvedena u Indiji. Platio sam je 50 eura, dok je veleprodaja bila oko 450 indijskih rupija. Također, u Jaipuru se nalaze proizvodi od kože i reciklirani papir, potonji izrađen od tekstilnih odrezaka. Kombinirajte to dvoje i dobit ćete kožne bilježnice koje se već godinama dobro prodaju u AW-u. Otišli smo u posjet našim starim dobavljačima i uspjeli dodati jednog novog.


Mala radionica koja uglavnom ručno izrađuje bilježnice

Jaipur je također poznat po nakitu: drago kamenje i dijamanti. Međutim, kad god pokušamo kupiti na tom tržištu, dobivamo lude cijene i ne možemo prijeći preko lukavih posrednika do pravih obrtnika. Lijepi proizvodi, ali lude cijene. Trebat će vremena da se otkrije kako obrtnici grade odnose i posluju. Pokušavam objasniti Toniju da su ponekad potrebne godine da se pronađu najbolji dobavljači i mnoga putovanja u neko područje.


Jedan je tip priznao da na turnejama Zlatnog trokuta ima mnogo Japanaca i Amerikanaca koji plaćaju visoke cijene, tako da nema poticaja biti konkurentan na izvoznom tržištu.

Mislim da je zračna luka u Kathmanduu možda dobila mrvicu boje otkako sam zadnji put bio ovdje, ali to je još uvijek staromodna zračna luka. Osoblje je gostoljubivo i ljubazno, ali procesi su nepotrebno komplicirani. Prijevoz do zračne luke može potrajati više od sat vremena, čak postoji i sigurnosna provjera ručne prtljage prije preuzimanja prtljage. Prtljaga se nasumično pojavljivala na bilo kojem remenu, a ne onom koji je bio prikazan na ekranu.

Kad smo konačno uspjeli izaći, g. Padam, naš špediter i gospodin starog kova, čekao nas je i odvezao u naš hotel, ispričao nam je suprotnu priču o Indiji, posao je vrlo dobar - puno ljudi dolazi kupiti rukotvorine u Nepalu i bio je jako zaposlen. Priču koju su potvrdili dobavljači koje smo jučer sreli (naš prvi dan ovdje).

Sinoć je stigla Coco.. pet i pol sati leta iz Jaipura. Otišao sam s hotelskim automobilom i vozač je nazvao Sanjeeva da je dočeka u zračnoj luci. Divan dečko, kupio je VIP karte kako bismo se mogli naći u zračnoj luci na udobnim sjedalima, dao je veliki natpis s Cocoovim kineskim imenom i dok smo čekali postavljao mi je mnogo pitanja o Coco i našem životu - pokazao sam mu slike. Oko ponoći je izašla svježa i uzbuđena i nimalo umorna. Sanjeev skoči na noge.. vidi je ovdje, ovdje je!


Danas u Katmanduu

Više vijesti iz Kraljevine Nepal sljedeći tjedan.

Namaste i čuvajte se.

David

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga